باز در پنجه ي تاريکي شب


فقط به خاطر تنها عشقم

اشعار عاشقانه و عکسهای زیبا

 

سوز اين سينه ي من حسرت تست

باز در سجده ي کفر آلودم

يادت ايمان مرا با خود شست

چشمت افسونگر احساس نياز

رقصت احياگر بي تابي هاست

هم در اين خانه ي پر گشته ز آه

ياد تو علت بي خوابي هاست

باز هم وسوسه ي آغوشت

هست و پي در پي خواهشهايم

و چنين دانه ي انکار از تو

خود جواب من و چالشهايم

اي که احساس مرا مي داني

بگشا چشم خمار آلودت

تا ببيني که چه سوزانم من

از نگاه دل و جان فرسودت

وين همه راز که در شعر من است

همه از باور تو جوشيدست

کاش يکدم به کنارم آيي

اي که عشقت به دلم روييدست ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,ساعت 15:51 توسط امین و مانیا| |


Power By: LoxBlog.Com